Examinare preventivă

vorsorgeuntersuchung-mannVorsorgeuntersuchungVorsorgeuntersuchung

Prevenţie din cap până în picioare

O privire precisă în interiorul corpului livrează informaţii asupra stării de sănătate a pacientului şi constituie baza pentru o identificare timpurie a tuturor afecţiunilor! Aceasta înţelegem noi prin examinare preventivă în domeniile:

• infarctului miocardic şi al accidentelor vasculare cerebrale ca şi al
  • prevenţiei tumorilor şi al identificării modificărilor din corp.
Aproape în fiecare zi se vorbeşte în media de câte un nou medicament, o nouă metodă de operaţie sau o nouă terapie – progresul continuu al medicinii nu poate fi trecut cu vederea. Astfel, numeroase maladii grave au ajuns între timp curabile. De aici rezultă posibilitatea unui tratament timpuriu, respectiv chiar unei evitări a îmbolnăvirii, atunci când potenţialii factori de risc sunt identificaţi la timp. Totuşi şi cea mai bună terapie rămâne fără succes, dacă nu este începută la timp. În acest fel importanţa examinărilor preventive creşte în mod decisiv.

Experienţa a arătat că multe procese pot fi oprite printr-o examinare preventivă şi implicit prin identificarea timpurie şi tratarea la timp a factorilor de risc. Mulţi factori externi, cum sunt stresul profesional, lipsa de mişcare sau antecedentele familiale cresc riscul de îmbolnăvire.

Programul de prevenţie al clinicii ALTA

Programul de prevenţie în clinica ALTA cuprinde atât examinarea preventivă în domeniul infarctului miocardic şi al accidentului vascular cerebral (Program de prevenţie I) cât şi screening-ul cancerului şi identificarea modificărilor din corp (Program de prevenţie II).

Programul de prevenţie complet în clinica ALTA  (Program de prevenţie I şi II)

cca. € 1.800

Program de prevenţie I

Inimă – circulaţie - prevenţie în domeniul infarctului miocardic şi al accidentului vascular cerebral

În cadrul acestui program complex se realizează o evaluare a sistemului cardio-vascular, în mod special a riscului de infarct miocardic şi de atac vascular cerebral.

Acest program cuprinde:

• consiliere completă cu anamneză şi raport diagnostic
  • stare generală organism
  • sonografie inimă (ecocardiografie)
  • sonografie organe abdominale
  • sonografie vase cervicale cu sonografie color
  • test funcţionare pulmonară
  • EKG în stare de repaus
  • EKG la efort (inclusiv oximetrie)
  • măsurătoare ABI (test de disfuncţii vasculare)
  • hemogramă completă incl. parametri de risc hematologic

Program de prevenţie II

Total-Body-Scan - prevenţia cancerului şi identificarea modificărilor din corp

În cadrul acestui program se examinează întregul organism, din cap până în picioare, pentru a depista eventuale tumori, inflamaţii şi modificări generale.

Acest tip de examinare se recomandă la persoanele care:

• vor să facă un control medical preventiv (identificarea timpurie a cancerului)
                    • au antecedente familiale
                    • sunt purtătorii unor factori de risc
                    • se plâng de dureri difuze
                    • au focare de inflamaţie necunoscute în organism
                    • vor să facă controale medicale posterioare tratamentului cancerului
                    • vor un control al evoluţiei post-terapie
                                Vorsorgeuntersuchung_Herzinfarkt_2 Vorsorgeuntersuchung_Schlaganfall Vorsorgeuntersuchung_Herzinfarkt Vorsorgeuntersuchung_Tumorvorsorge

Examinare preventivă în domeniul infarctului miocardic şi al accidentului vascular cerebral

Pe de o parte noi, oamenii, avem sistemul cardio-vascular care poate fi scos din ritm printr-un infarct miocardic sau un accident vascular cerebral.

În cazul anumitelor simptome, cum sunt durerile în zona pieptului, epuizare rapidă în caz de efort, pierderea aerului, tulburări de somn sau disconfort general, se recomandă realizarea unui control preventiv în acest domeniu.

Mulţi oameni utilizează examinarea preventivă deja de la o vârstă tânără, pentru a avea o imagine despre starea lor generală şi pentru a putea acţiona la timp împotriva eventualilor factori de risc care mai târziu ar putea avea consecinţe negative. Ne referim inclusiv la oameni care aparent nu prezintă niciun fel de simptome.

Mai multe informaţii găsiţi la Program de prevenţie I

Prevenţia cancerului şi identificarea modificărilor din corp

Pe de altă parte, un risc mare îl reprezintă formarea de tumori, ca şi modificările organelor şi ale articulaţiilor, de exemplu ca urmare a uzurii sau a proceselor inflamatorii din organism.

Controlul de prevenţie se realizează cu ajutorul unui aparat RMN (tomograf cu spin nuclear), care funcţionează prin intermediul unui câmp magnetic. Prin acest control de prevenţie se examinează întreg organismul, pentru a găsi o eventuală tumoare, focare de inflamaţie sau alte modificări, ca de exemplu la coloana vertebrală sau la cap.

Mai multe informaţii găsiţi la Program de prevenţie II

Examinare preventivă pentru identificarea timpurie a afecţiunilor, atunci când există factori de risc

O examinare preventivă permite adesea identificarea a nenumărate afecţiuni într-un stadiu timpuriu. De aici rezultă posibilitatea unui tratament timpuriu, respectiv chiar unei evitări a îmbolnăvirii, atunci când potenţialii factori de risc sunt identificaţi la timp. Afecţiunile cum sunt cancerul sau diverse boli cardio-vasculare, de exemplu infarctul miocardic, prezintă cea mai mare rată de mortalitate, de aceea trebuie să fie obiectul unui interes special la controale preventive.

Pentru a vă proteja de ameninţarea unui infarct miocardic, în clinica ALTA, în cadrul unei examinări complexe de medicină internă şi cardiologie, clarificăm riscul de apariţie a unor asemenea afecţiuni, şi de asemenea analizăm, respectiv determinăm factorii de risc. Indiferent dacă este vorba despre cancer, despre afecţiuni cardio-vasculare sau de alte boli, numeroase maladii posibile pot fi nu numai uşor de tratat, dar şi uşor de vindecat, cu condiţia să fie identificate la timp.

Mai multe informaţii găsiţi la Factori de risc infarct miocardic şi accident vascular cerebral

1 1 1 1 1 Rating 3.77 (13 Votes)
                                Examinare preventivă - 3.8 out of 5 based on 13 votes
                                Pathologie Partner